ΑΘΛΟΦΟΡΕ ΑΓΙΕ ΚΑΙ ΙΑΜΑΤΙΚΕ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝ, ΠΡΕΣΒΕΥΕ ΤΩ ΕΛΕΗΜΟΝΙ ΘΕΩ, ΙΝΑ ΠΤΑΙΣΜΑΤΩΝ ΑΦΕΣΙΝ, ΠΑΡΑΣΧΗ ΤΑΙΣ ΨΥΧΑΙΣ ΗΜΩΝ.

Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2019

Θα είμαι εκεί...



Θα είμαι εκεί γιατί 2500 χρόνια ιστορίας και συνεχούς πολιτισμού δε λησμονούνται με καμιά συμφωνία και υπογραφή...

Θα είμαι εκεί γιατί το αίμα που έχει ποτίσει το δέντρο της λευτεριάς είναι ακόμα νωπό...

Θα είμαι εκεί γιατί η "ψυχή" μας δεν υποθηκεύεται, ούτε πωλείται στους ισχυρούς του κόσμου τούτου...


Θα είμαι εκεί γιατί το Μακεδονικό είναι και εθνικό...

Θα είμαι εκεί γιατί το Μακεδονικό είναι και Πνευματικό...

Θα είμαι εκεί γιατί το Μακεδονικό είναι θέμα ελευθερίας και αξιοπρέπειας...

Θα είμαι εκεί γιατί στη δημοκρατία δεν αποφασίζουν οι λίγοι αλλά οι πολλοί...

Θα είμαι εκεί γιατί δεν ανέχομαι να με προσδιορίζουν με ταμπέλες κάποιοι δήθεν "δημοκράτες"...

Θα είμαι εκεί γιατί η αγάπη για την πατρίδα δεν είναι εθνικισμός...

Θα είμαι εκεί γιατί και εγώ να μην είμαι οι λίθοι κεκράξονται...

Θα είμαι εκεί γιατί... θα είσαι κι εσύ.... θα είμαστε όλοι εκεί....

παπαΓιώργης Θ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου