ΑΘΛΟΦΟΡΕ ΑΓΙΕ ΚΑΙ ΙΑΜΑΤΙΚΕ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝ, ΠΡΕΣΒΕΥΕ ΤΩ ΕΛΕΗΜΟΝΙ ΘΕΩ, ΙΝΑ ΠΤΑΙΣΜΑΤΩΝ ΑΦΕΣΙΝ, ΠΑΡΑΣΧΗ ΤΑΙΣ ΨΥΧΑΙΣ ΗΜΩΝ.

Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2019

Έπαιρνε πάντοτε το λιωμένο...




Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος

"...Μου έλεγε για την ταπείνωση ένας άνθρωπος του Θεού, που ήμασταν πάρα πολύ φίλοι, ήταν δέκα χρόνια μεγαλύτερός μου και με βοήθησε πολύ, ο Γεράσιμος ο Φωκάς, έγινε για 20 μέρες Μητροπολίτης Κεφαλονιάς και τον άρπαξε ο Θεός και τον επήρε επάνω.
 
Και τον έβλεπα, ενώ ήταν πλουσιόπαιδο, φορούσε πάντοτε το ίδιο παντελόνι.


Επηγαίναμε σε ένα σπίτι, έβαζαν πέντε φρούτα στο τραπέζι, αυτός επερίμενε να πάρουμε όλοι οι υπόλοιποι, εμείς εδιαλέγαμε βιαστικά βιαστικά το καλύτερο, το πιο γυαλιστό, το πιο ωραίο, ο Γεράσιμος έπαιρνε πάντοτε το λιωμένο, όχι το καλύτερο, το χειρότερο. 


Μου έκανε εντύπωση και τον ερώτησα μια φορά: 

“Μα βρε Γεράσιμε, όπου πάμε, τρως ό,τι είναι πιο ευτελές, ντύνεσαι με ό,τι πιο απλό”. 

Μου λέει: “Για να καλλιεργούμε την ταπείνωση, αφέντη μου”, με έλεγε “αφέντη μου”... “για να καλλιεργούμε την ταπείνωση, να μην μάθουμε το δικαίωμα”.

Δηλαδή ταπείνωση σημαίνει παραίτηση από τα δικαιώματά σου. Πώς ο Χριστός παραιτήθηκε από την παντοκρατορία του, και εσταυρώθη, και πέθανε για μας... "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου