ΑΘΛΟΦΟΡΕ ΑΓΙΕ ΚΑΙ ΙΑΜΑΤΙΚΕ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝ, ΠΡΕΣΒΕΥΕ ΤΩ ΕΛΕΗΜΟΝΙ ΘΕΩ, ΙΝΑ ΠΤΑΙΣΜΑΤΩΝ ΑΦΕΣΙΝ, ΠΑΡΑΣΧΗ ΤΑΙΣ ΨΥΧΑΙΣ ΗΜΩΝ.

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Ο κόσμος




Όταν πήγαινα στο σχολείο, ως μαθητής, δεν έμαθα τίποτα σπουδαίο που να θυμάμαι ακόμη και τώρα, εκτός από το παρακάτω κρυμμένο μήνυμα: Κάθε σημαντικό πρόβλημα στη ζωή, έχει ήδη λυθεί.
Επειδή είμαι παιδί, δεν γνωρίζω ακόμα τις απαντήσεις.
Οι απαντήσεις είναι μέσα στο μυαλό του δασκάλου, η στο βιβλίο, η στο τετράδιο.
Ο σκοπός της εκπαίδευσης είναι να μεταφέρει τις απαντήσεις, από τον δάσκαλο, στον μαθητή, εμένα”.
Αργότερα πολύ κατάλαβα οτι αυτό το κρυφό μήνυμα από το σχολείο μου, ήταν λάθος.

Ο κόσμος δεν είναι ένας άλυτος γρίφος, που περιμένει από μια περιστασιακή ευφυία να ξεκλειδώσει τα μυστικά του.
Ο κόσμος μάλλον είναι ενας άδειος χώρος που περιμένει να γεμίσει.
Αυτή ακριβώς η διαπίστωση άλλαξε όλη την ζωή μου.
Δεν χρειάζεται πια να περιμένω και να παρακολουθώ πότε θα λυθούν οι γρίφοι, αντίθετα,  μπορώ να βουτήξω  μέσα σε αυτόν τον χώρο.
Να γίνω εγώ ο εξερευνητής, ο εφευρέτης, ο οικοδεσπότης και ο επισκέπτης του.
Ένας χώρος συναρπαστικός, επειδή είναι μοναδικό δικός μου ώστε να τον μοιράζομαι μ όσους τον βλέπουν όπως εγώ.
Κάθε μέρα κι ένα θαύμα που περιμένει εμένα να το ανακαλύψω η καλύτερα, να το δημιουργήσω!
Πηγή:dkaravasilis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου