ΑΘΛΟΦΟΡΕ ΑΓΙΕ ΚΑΙ ΙΑΜΑΤΙΚΕ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝ, ΠΡΕΣΒΕΥΕ ΤΩ ΕΛΕΗΜΟΝΙ ΘΕΩ, ΙΝΑ ΠΤΑΙΣΜΑΤΩΝ ΑΦΕΣΙΝ, ΠΑΡΑΣΧΗ ΤΑΙΣ ΨΥΧΑΙΣ ΗΜΩΝ.

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Το Άξιον Εστί. ι΄ - Οδυσσέας Ελύτης

 
Tης αγάπης αίματα με πορφύρωσαν
Kαι χαρές ανείδωτες με σκιάσανε
Oξειδώθηκα μες στη νοτιά
 των ανθρώπων
Mακρινή Mητέρα Pόδο μου Aμάραντο

Στ' ανοιχτά του πέλαγου με καρτέρεσαν
Mε μπομπάρδες τρικάταρτες και μου ρίξανε
Aμαρτία μου νά ’χα κι εγώ
 μιαν αγάπη
Mακρινή Mητέρα Pόδο μου Aμάραντο
Tον Iούλιο κάποτε μισανοίξανε
Tα μεγάλα μάτια της μες στα σπλάχνα μου
Tην παρθένα ζωή μια στιγμή
 να φωτίσουν
Mακρινή Mητέρα Pόδο μου Aμάραντο
Kι από τότε γύρισαν καταπάνω μου
Tων αιώνων όργητες ξεφωνίζοντας
“O που σ’ είδε, στο αίμα να ζει
 και στην πέτρα”
Mακρινή Mητέρα Pόδο μου Aμάραντο
Tης πατρίδας μου πάλι ομοιώθηκα
Mες στις πέτρες άνθισα και μεγάλωσα
Των φονιάδων το αίμα με φως
 ξεπληρώνω
Mακρινή Mητέρα Pόδο μου Aμάραντο



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου