ΑΘΛΟΦΟΡΕ ΑΓΙΕ ΚΑΙ ΙΑΜΑΤΙΚΕ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝ, ΠΡΕΣΒΕΥΕ ΤΩ ΕΛΕΗΜΟΝΙ ΘΕΩ, ΙΝΑ ΠΤΑΙΣΜΑΤΩΝ ΑΦΕΣΙΝ, ΠΑΡΑΣΧΗ ΤΑΙΣ ΨΥΧΑΙΣ ΗΜΩΝ.

Πέμπτη 11 Μαΐου 2017

ΟΙ ΚΑΡΠΟΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ



Μελίτων Σάρδεων 

Οι καρποί του σωτηριώδους θανάτου και της ανάστασης του Χριστού προσφέρονται σε μας και τελειοποιούνται κυρίως διαμέσου των ιερών Μυστηρίων, που τελούνται με πίστη. Διαμέσου αυτών, η καινούρια ζωή εκτείνεται και χορηγείται στα μέλη της Εκκλησίας. Τα Μυστήρια ετοιμάζουν τον πιστό για την αναστάσιμη ζωή και συγχρόνως την καθιστούν μια ζωντανή πραγματικότητα. Δια των Μυστηρίων, ο Θεός μας καλεί να μοιραστούμε την αθανασία και την αφθαρσία Του, χορηγώντας μας συνεχώς το Άγιο Πνεύμα.

Με την τέλεση του μυστηρίου της Βάπτισης η Εκκλησία συνειδητοποιεί την παγκόσμια σημασία της ανάστασης του Χριστού. Ο Χριστός, το αληθινό μας Πάσχα, έκανε αληθινό το δικό μας πέρασμα από τον θάνατο στη ζωή και από τον κόσμο της αμαρτίας στη ζωή του Θεού. Σε κάθε θεία Λειτουργία βιώνουμε και τελούμε τη βεβαιότητα της ανάστασης του Χριστού και ζούμε τη σημασία της. Ανανεώνουμε διαρκώς τη βαπτισματική μας υπόσχεση (συντάσσομαι τω Χριστώ) και ακατάπαυστα μορφοποιούμαστε στο Σώμα του Χριστού. Γεμάτοι από ασύγκριτη ελπίδα, καλούμαστε στην πίστη και σε μια αποστολή: να μεταμορφώσουμε και τον εαυτό μας και τον κόσμο, επεκτείνοντας τη Βασιλεία του Θεού μέσα μας και παντού γύρω μας.

Η αληθινή ιστορία εναποτίθεται στο μέλλον, κυρίως επειδή είναι μία κίνηση από το τέλος (την ολοκληρωτική επικράτηση της βασιλείας του Θεού), εφόσον το τέλος ακριβώς της δίνει νόημα. Ο Χριστός, που είναι η Ανάσταση, η Ζωή και το Φως του κόσμου, έλκει τον κόσμο προς τον εαυτό του. Αυτός είναι το Τέλος του, Αυτός είναι που δίνει νόημα σε όλα τα πράγματα. Γι’ αυτό και μας λέει:

Ελάτε σε μένα όλα τα γένη των ανθρώπων, οι κηλιδωμένοι από την αμαρτία, και δεχθείτε την άφεση των αμαρτιών σας, εγώ είμαι το Πάσχα της σωτηρίας. Εγώ είμαι ο Αμνός που θυσιάστηκε για σας. Εγώ είμαι η λύτρωσή σας, η σωτηρίας σας, ο βασιλιάς σας. Σας οδηγώ στα ύψη του ουρανού. Θα σας δείξω τον αιώνιο Πατέρα. Θα σας αναστήσω με το δεξί μου χέρι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου