Οι δέκα μαθητές πληροφορούν το Θωμά για τη συνάντησή τους με τον αναστημένο Ιησού.
Ο Θωμάς αρνείται να δεχθεί αυτή τη μαρτυρία και ζητάει προσωπική εμπειρία του Αναστάντος Χριστού.
Αυτή η φανέρωση του Χριστού γίνεται όμως εν τη Εκκλησία και μάλιστα στο Κυριακό Δείπνο της Θ. Ευχαριστίας.
Κανείς δεν μπορεί να υποστηρίζει πως πιστεύει στο Χριστό χωρίς να μετέχει στην Εκκλησία.
Ούτε μπορεί να συνδέεται μαζί Του χωρίς τη βρώση του Σώματος και την πόση του Αίματος του Κυρίου.
Η Θ. Κοινωνία έχει ως βασική προϋπόθεση την κοινωνία των πιστών μεταξύ τους εν Αγάπη και Αληθεία, δηλαδή το Εκκλησιαστικό γεγονός.
Αυτόματα καταργείται κάθε θεωρία για ατομική Θ. Μετάληψη, ατομική προσευχή, παρακολούθηση της Θ. Λειτουργίας από την τηλεόραση ή το ραδιόφωνο και οποιαδήποτε άλλη προτεσταντίζουσα νοοτροπία και ηθική.
Ο Εσταυρωμένος και Αναστάς Κύριος θα είναι πάντα παρών στον κόσμο δια των Ευαγγελίων και της Μυστηριακής ζωής της Εκκλησίας για να μετατρέπει το σκοτάδι και το φόβο σε φως Ανέσπερο και ελπίδα αιωνίου ζωής.
Αρκεί να παραμένουμε στο Σώμα Του, να παραμένουμε εν τη Εκκλησία, για να μπορούμε κι εμείς μαζί με το Θωμά να τον συναντούμε και να Τον ομολογούμε: "ο Κύριος μου και ο Θεός μου."
π. Γ.Θ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου